Kersthuis Bladel december 2016

Noord-Brabant in NETHERLANDS
Website doel:
www.wensambulancebrabant.nl

Wie tussen 8 en 24 december in Bladel is geweest kan het ‘Kersthuis’ niet ontgaan zijn. Op het Burgemeester van Houdtplein stond in deze periode een houten huis, beschikbaar gesteld door Houtwinkel Bladel.

Elke koopavond, zaterdag en koopzondag van 8 december tot kerst werd het Kersthuis geopend Clubleden verkochten in het Kersthuis onder meer glühwein, chocomel, worstenbroodjes en hotdogs voor het goede doel. De opbrengst van de verkopen, ten bate van stichting WensAmbulance Brabant, bedraagt 2.200 euro. Tijdens de afsluitende avond was er een 'Christmas Sing a Long' evenement op het Burgemeester van Houdtplein en ontstond er een spontane nagellak-actie naar aanleiding van de oproep van Tijn uit Hapert. Hierdoor werd ook de actie van Serious Request extra gesteund. Meer info is te vinden op de Facebookpagina.

C:\Users\Windows 7\Documents\Schooljaar 2016-2017\Stage libra\Website Rotary\Opbouw site\Nieuws\kersthuis.jpg