Het slimste bedrijf

Plaats en land begunstiging
Sneek in ---

Het slimste bedrijf van Súdwest Fryslân

Vanuit Rotary organiseren wij een aantal evenementen om ons 75 jarig jubileum luister bij te zetten en een mooi bedrag voor het goede doel (stichting Leergeld) op te halen.

Het idee:

We spelen een quiz, de uiteindelijke winnaar mag zich een jaar lang het slimste bedrijf vanSudwest Fryslan noemen.

De locatie: is lokaal 55

Datum:               12 februari 2015

Ontvangst:         vanaf 19.30 uur

Start programma:           om 20.00 uur

Hoe werkt het:

een bedrijf stelt een team samen van 4 personen. Dit mogen medewerkers zijn, maar ook gewoon een verzameling van gezellige mensen. Ieder team krijgt een stemkastje.

In een aantal rondes worden vragen gesteld. Die vragen worden met het stemkastje beantwoord. Uiteindelijk kunnen we concluderen welke 3(?) teams bovenaan staan.

Met deze drie teams spelen we een finale ronde. De winnaar krijgt de eer en de titel.

Wat vragen we:

Deelname is 500 euro. De opbrengst komt ten goede aan – stichting leergeld - . Met de opbrengst kunnen we kinderen laten stralen. Stichting leergeld geeft ze namelijk de kans om deel te nemen aan culturele activiteiten. Dergelijke lidmaatschappen en bijkomende kosten kunnen door de gezinnen niet worden opgebracht.

Wat levert het op:

Een leuke avond voor vier personen en eventueel 2 supporters. Alles is inclusief, daarbij ook het bier, de bitterballen, de doppinda’s e.d. Je bent er dus een leuke avond uit.

Alles in het teken van het goede doel uiteindelijk levert het stralende kinderen op die hun talenten kunnen laten zien.

Tot slot levert het ook nog vier kaarten op voor Sneek op ‘e strún. Een mooie wandeling door onverwachte plekjes in Sneek op 27 december 2014. Vele culturele instellingen en locaties werken mee en verrassen de honderden wandelaars op ongekend talent uit eigen regio. Ontvangst in de Veemarkthal vanaf 19.15 uur. Start om 20.00 uur.

Deelnamekosten worden nog op DIT jaar gefactureerd.

Kort samengevat :

Het sponsorpakket: Hé wat leuk!

-              4 kaarten ‘Sneek op è strûn’ à € 12,50 p.s.

-              1 team bij ‘het slimste bedrijf’

-              2 supporterskaarten

-              Vermelding op de site

-              Halve pagina advertentie in routeboekje ‘Sneek op è strun’