benefietconcert dorpskerk Abcoude

burgerij
Land begunstiging:

Rotaryclub Vinkeveen Abcoude organiseert Benefietconcert op 8 februari 2014

Rotaryclub Vinkeveen-Abcoude organiseert een benefietconcert op zaterdag 8 februari 2014. Het concert vindt plaats in de Dorpskerk van Abcoude en begint om 20.00 uur. U bent van harte uitgenodigd. De opbrengst van dat concert maakt het organiseren van de “Moederverwendag” mogelijk.

Zeven topmusici van het Koninklijk Concertgebouworkest treden belangeloos op. Zij brengen verrassende composities ten gehore met viool, altviool, cello en klavecimbel. Leden van de Rotaryclub trakteren u in de pauze op een hapje en een drankje.

De Moederverwendag is bedoeld voor moeders met een kind met een beperking, woonachtig in Abcoude Vinkeveen of Baambrugge. Hun bijzondere zorg gaat uit naar het welzijn van hun kind en het gezin. Zelf komen zij vaak op de laatste plaats. Op de Moederverwendag zijn ze er eens helemaal uit. Een dag van ontspanning, gezelligheid en samenzijn met moeders in vergelijkbare situaties.

Kaarten zijn verkrijgbaar bij het Rotary-secretariaat, telefoon 0294-286894 / 06-2465651 of op 8 februari 2014 bij de Dorpskerk vanaf 19.30 uur.

Voor verdere informatie verwijzen we graag naar onze website: http://www.rotary.nl/vinkeveenabcoude/