Voedselbank Hoeksche Waard

burgerij
Land begunstiging:
Website doel:

Rotary Hoeksche Waard helpt voedselbank.

Rotaryclub Hoeksche Waard heeft een bijdrage geleverd aan de voedselbank. Door de leden is een bedrag gedoneerd waarmee de voedselpakketten extra konden worden gevuld. Na contacten met Bakker Boender en Plus Mijnsheerenland kon  vervolgens voor de daadwerkelijke proviand in de pakketten worden gezorgd. Zo werden de voedselpakketten verrijkt met eieren, paasbrood, pakjes vruchtensap, en chocolade eitjes. Astrid Smit droeg op donderdag 28 maart namens de Rotary de smakelijkheden uit aan Chiem van de Wetering van de Voedselbank Hoeksche Waard. Zij was erg onder de indruk van de wijze waarop al het voedsel wordt ingezameld, opgeslagen en uitgedeeld. Vele vrijwilligers zijn week in week uit bezig om honderd gezinnen in de Hoeksche Waard van een broodnodig voedselpakket te voorzien. De voedselbank kan acties als deze goed gebruiken en bijdrages als deze worden dan ook erg gewaardeerd. Nadere informatie is te vinden op de website:

www.voedselbank-oudbeijerland.nl

C:\Users\Maarten\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Outlook\6HZLJDYK\voedselbank 29-03-2013 (2).JPG

Astrid Smit (RC HW) overhandigt extra’s voor de voedselpakketten aan Chiem van de Wetering.