Beursvloer

burgerij
Land begunstiging:

Projekt Beursvloer

Het projekt de Beursvloer wordt in 2015 voor de eerste keer georganiseerd voor lokale maatschappelijke organisaties die moeite hebben sponsoren te vinden van hun activiteiten.

Daarom gaat Rotary Nieuwkoop een happening organiseren waarvan allen die wonen, werken en ondernemen in deze gemeente kunnen profiteren. De Beursvloer is een anderhalf uur durend evenement waar bedrijven en maatschappelijke organisaties elkaar ontmoeten, netwerken en handelen in maatschappelijke betrokkenheid. Met gesloten beurs worden er matches gemaakt voor de uitwisseling van kennis en kunde, helpende handen, materialen, faciliteiten en toegang tot elkaars netwerk. Door de matches kunnen maatschappelijke organisaties doelen realiseren die op eigen kracht niet of moeilijk haalbaar zijn. In ruil daarvoor doen zij iets terug voor bedrijven. Het resultaat: winst voor iedereen!