Stille Armoede

jeugd
Plaats en land begunstiging
Roermond in NETHERLANDS

Rotary Rally, 17 mei 2009:
Rotaryclub Maas en Roer schenkt € 3.000 aan stille armoede

De Rotary Rally 2009 heeft dankzij de deelnemers en dankzij de sponsoring van Volvo Rutten, Autoschade Peter Brouwers en Autodealer Vereniging Roermond een mooi bedrag van € 3.000 opgebracht. Na afloop van de rally werd de cheque voor dit bedrag overhandigd aan Riekie Burhenne. Met het geld kan zij een pleister op de wonde van de Roermondse stille armoede plakken. Daarbij wordt vooral aandacht gegeven aan de kinderen in de armste buurten van Roermond.

De deelnemers aan de Rotary Rally 2009 hebben een prachtige puzzeltocht door Limburg en vooral de Duitse grensregio gemaakt. Een blinde parkeerproef was onderdeel van het programma dat – uiteindelijk toch nog op een zonnige zondag werd gehouden.

Op de foto tonen Riekie Burhenne en clubvoorzitter Herman Maassen de cheque. Op de voorgrond Joep van Goethem, organisator van de Rotary Rally 2009.