Voedselbank Voorschoten

Voorschoten, 21 maart 2016

PERSBERICHT

Klanten van Hoogvliet geven ruim 2.000 producten aan Voedselbank Voorschoten

53 volle kratjes met ruim 2.000 producten, dat is de opbrengst van de actie van 19 maart voor Voedselbank Voorschoten. Rotaryclub Voorschoten-Leidschendam organiseerde de actie met Hoogvliet in Voorschoten.

Een medewerker van Hoogvliet moest driemaal met de elektrische tuktuk op en neer om alle kratjes in het magazijn van de voedselbank te krijgen. Marianne de Stoppelaar van Voedselbank Voorschoten bedankt Rotary, Hoogvliet en de klanten van Hoogvliet voor hun enorme inzet.

Lezers die niet aan de actie konden deelnemen maar die de voedselbank wel willen steunen, kunnen een donatie overmaken op rekening NL71 RABO 0126 6428 50, t.n.v. stichting Voedselbank Voorschoten. Meer informatie: www.voedselbankvoorschoten.nl.

<< einde nieuwsbericht >>

Over Rotary Club Voorschoten-Leidschendam

Rotary is een wereldwijde organisatie van serviceclubs. Vanuit een sterke onderlinge fellowship en onder het motto Service Above Self zetten de leden zich in voor zinvolle lokale en internationale projecten. Rotary telt 1,2 miljoen leden, verspreid over 34.000 clubs in 200 landen. Nederland telt ruim 19.000 leden in ongeveer 500 clubs. Rotary Club Voorschoten-Leidschendam werd opgericht in 1952 en heeft op dit moment 34 leden. Nieuwe Rotarians (m/v) zijn van harte welkom. De wekelijkse bijeenkomsten worden gehouden op dinsdagavond van 18.00 tot 20.00 uur in restaurant De Gouden Leeuw te Voorschoten.

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Rotary Club Voorschoten-Leidschendam

Paul van Wezenberg