Rotary is dat ding voor IMC weekendschool A'dam ZO

Land begunstiging:

Persbericht / 1 september 2011

Benefietavond voor IMC Weekendschool

Rotary Club Amsterdam Arena* organiseert dinsdag 1 november: ‘Rotary is dat ding … Benefietavond voor IMC Weekendschool door Rotary Club Amsterdam Arena’.

De internationaal geroemde operazangeres Tania Kross zal deze avond optreden in het Bijlmer Parktheater. En ook andere artiesten die Amsterdam Zuidoost een warm hart toedragen leveren deze avond een belangeloze bijdrage. Van stand up comedian Jeffrey Spalburg tot de zangeressen/actrices Joy Wielkens en Manoushka Zeegelaar-Breeveld en de band Harto& Friends. De presentatie van de hele avond is in handen van Noraly Beyer.

Voorafgaand aan de show is een gezamenlijk buffet. Na afloop wordt er gedanst. Programma start: 17.30. Afloop: 23.00.

De opbrengst van de benefietvoorstelling is bestemd voor een goed doel: IMC Weekendschool www.imcweekendschool.nl IMC Weekendschool verzorgt een onderwijsvernieuwend lesprogramma voor ambitieuze en talentvolle leerlingen van zeven basisscholen uit Amsterdam Zuidoost. Elke zondag krijgen leerlingen les op locatie van gepassioneerde gastdocenten. Tania Kross en Manoushka Zeegelaar-Breeveld waren eerder gastdocent. Zij raakten onder de indruk van de werkzaamheden van IMC Weekendschool. Met als uitkomst voor 2011 deze benefietavond.

Kaarten voor deze unieke avond zijn vanaf 1 september verkrijgbaar. Per stuk € 75,- te bestellen bij 020 - 3113930 (van 14-17) of via www.kaartverkoop.bijlmerparktheater.nl

Meer informatie: Lise ten Holder, 06-11322104 / lise.tenholder@weekendschool.nl

*

Rotary Club Amsterdam Arena ondersteunt talentvolle jongeren uit Amsterdam Zuidoost. De club bestaat uit professionals die vrijwillig hun tijd en talent geven om de maatschappij waarin zij leven te dienen. Diversiteit is kenmerkend voor onze clubwww.rotary.nl/amsterdamarena