Voedselbank Voorschoten

Voorschoten, 15 december 2018

PERSBERICHT

Klanten van Albert Heijn geven ruim 2.800 producten aan Voedselbank Voorschoten

Tientallen volle kratten, samen goed voor 2.811 producten. Dat is de geweldige opbrengst van de inzamelingsactie voor Voedselbank Voorschoten. Rotary Club Voorschoten-Leidschendam organiseerde de actie op 15 december bij Albert Heijn in de Schoolstraat.

“Rotary organiseert deze inzamelingsactie al circa tien jaar”, zegt Floris van Gulick, voorzitter van Voedselbank Voorschoten. “Steeds opnieuw zijn we verrast door de enorme vrijgevigheid van de inwoners van Voorschoten en omgeving. De opbrengst helpt ons om wekelijks een gevarieerd pakket samen te stellen voor de gezinnen in ons dorp die tijdelijk een steuntje in de rug nodig hebben. Hartelijk dank aan alle klanten van Albert Heijn die aan deze actie hebben bijgedragen. We zijn zeer tevreden. Namens Rotary en de gezinnen die u hiermee bereikt wensen wij u mooie feestdagen.”

Lezers die niet aan de actie konden deelnemen maar de voedselbank wel willen steunen, kunnen een donatie overmaken op rekening NL71 RABO 0126 6428 50, t.n.v. stichting Voedselbank Voorschoten.

<< einde nieuwsbericht >>

Over Rotary Club Voorschoten-Leidschendam

Rotary is een wereldwijde organisatie van serviceclubs. Vanuit een sterke onderlinge kameraadschap zetten de leden zich in voor zinvolle lokale en internationale projecten. Rotary telt 1,2 miljoen leden, verspreid over 34.000 clubs in 200 landen. Rotary Club Voorschoten-Leidschendam werd opgericht in 1952 en heeft op dit moment 41 leden. Nieuwe Rotarians (m/v) zijn van harte welkom. De wekelijkse bijeenkomsten worden gehouden op dinsdagavond van 18.00 tot 20.00 uur in restaurant De Gouden Leeuw te Voorschoten.

Noot voor de redactie, niet bestemd voor publicatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Rotary Club Voorschoten-Leidschendam

Paul van Wezenberg