Rotary Santa Run

Nederland / Gorinchem in NETHERLANDS
Website doel:
www.guusjenederhostfoundation.nl

De RotarySantaRun is een funloop op de zaterdag voor Kerst. In Gorinchem organiseren wij de RSR voor de 5e maal en het is een prachtig event waarbij wij Rotary, Kerst en goede doelen aan elkaar knopen. Inmiddels is het evenement bij ons gegroeid naar zo'n 1.000 deelnemers en een opbrengst van rond de 20.000 euro per jaar.

Wij maken ons sterk om de RSR in zoveel mogelijk plaatsen in Nederland te houden. Op zichzelf heeft Rotary daarvoor een ideaal netwerk. Dit jaar -22 december a.s.- hebben wij 11 RSR's in Nederland en één in België. Het zou geweldig zijn als wij daarbij nog een aantal grote plaatsen in Nederland zouden mogen verwelkomen.

Inmiddels beschikken wij over een uitgewerkt concept : van draaiboek tot website, van medailles, pakken en alle PR uitingen tot calamiteitenplan. In zoverre kan het wat vlotter verlopen, want het is er allemaal al. Sterker nog : het is voor Rotary juist van belang dat er zoveel mogelijk eenvormigheid blijft om daarmee de uitstraling naar buiten toe zo krachtig mogelijk te laten zijn. Stel je voor: 11.00 uur op de zaterdag voor Kerst klinkt het startschot en in heel Nederland gaan honderd duizend mensen lopen... Rotary op het 20.00 uur Journaal. Dat zou wat zijn !

Het kan en wij geloven erin. Ik denk dat een kijkje op de website http://gorinchem.rotarysantarun.nl/  een goede indruk geeft.

Sluit jouw club zich hier bij aan?

Info:

Paul van Rooijen : pav.rooijen@wxs.nl