Voor elk kind een brief van Sint

Project foto's

Elk kind een brief van Sint
  1. Elk kind een brief van Sint

Land begunstiging:
Website doel:
www.kika.nl

Voor het vijfde jaar wordt door Rotaryclub Wassenaar-Wetering de Sint-Kika actie georganiseerd.

Een zorgeloze Sinterklaas is niet voor alle kinderen in Nederland weggelegd. Zo worden kinderen met kanker geconfronteerd met de vervelende bijwerkingen van chemotherapie waardoor ze de geur en smaak van pepernoten, chocoladeletters en marsepein niet meer kunnen ervaren. Om de levenskwaliteit van kinderen met kanker te verbeteren, werft Stichting Kika fondsen voor onderzoek naar verbetering van de behandelmethoden en vermindering van de bijwerkingen na behandeling.

En daarvoor zamelen we ieder jaar geld in. We krijgen daarbij hulp van de goed heiligman. Voor iedere donatie van € 5,00, stuurt hij jouw (klein)kind of buurtkind, neefje of nichtje een persoonlijke brief per post.

Door het ondersteunen van Stichting Kika hoopt Rotaryclub Wassenaar – Wetering dat ook kinderen met kanker in de toekomst volop van de spanning, geur en smaak van het Sinterklaasfeest kunnen genieten.
Verras daarom je (klein) kind of (klein) kinderen met een persoonlijke brief van de Sint en steun het onderzoek naar kinderkanker.
De brieven kosten € 5,00 per stuk. De brief zal voor 5 december per post bezorgd worden.

Mee doen gaat als volgt.
Maak het totaalbedrag van het aantal brieven over naar het volgende rekeningnummer:
52.66.80.601 t.n.v. Community Service RCWW
onder vermelding van de naam van het kind/kinderen.

Vervolgens ga je naar de speciale Sint Kika actie-pagina Hier kun je de gegevens van je kind/kinderen achterlaten. De inschrijving sluit maandag 26 november.

Je wilt wel doneren maar geen brief ontvangen? Dat kan natuurlijk ook, elk bedrag is zeer welkom!