Kidz & Bizz 2018

Website doel:
www.indeklinker.nl/theater/1498//Foppe_de_Haan_Evert

Theatervoorstelling van Foppe de Haan & Evert ten Napel

Net als andere jaren levert Rotary Winschoten een bijdrage om kinderen van basisscholen in Gemeente Oldambt, Pekela en Bellingwedde de mogelijkheid te bieden een theatervoorstelling bij te wonen. Ieder jaar staat er een educatieve voorstelling op het programma. Zo hebben o.a. Andre Kuipers, Maarten van der Weijden en Richard van Hooijdonk een voorstelling speciaal gericht op kinderen gegeven in Theater De Klinker en staan Foppe de Haan & Evert ten Napel op het programma voor 2018. In de middag is de voorstelling gratis te bezichtigen door de kinderen.

FOPPE DE HAAN & EVERT TEN NAPEL - Drentse bakkerszoon in gesprek met Fries voetbaldier.
We garanderen niet dat Foppe de Haan zijn emoties de baas blijft als hij geïnterviewd wordt. Want voetbal is emotie en Foppe leeft voor zijn sport. Hij wist als trainer met Jong Oranje in 2006 en 2007 het Europees Kampioenschap te winnen en stond lang en succesvol aan het roer bij sc Heerenveen, tot na zijn pensionering. Een bijzondere man die ingetogen, daadkrachtig en enthousiast het beste uit de mensen om zich heen weet te halen. Foppe wordt ondervraagd door sportverslaggever Evert ten Napel (WK ’78, EK ’88, Tour de France). De man wiens stem bekender is dan zijn gezicht heeft de carrière van De Haan op de voet gevolgd en weet zelf ook het een en ander van voetbal. Dat moet wel leiden tot een prachtige theateravond.