Lexus Groene Hart Rotary Rit

LEXUS GROENE HART ROTARY RIT 2016

ZATERDAG 28 MEI 2016

IEDEREEN KAN MEEDOEN

Vorm een equipe van 2 of meer personen. Bijvoorbeeld samen met uw partner, kinderen, familieleden, vrienden, of met een goede zakenrelatie of collega.

Na het succes van de vorige editie gaan wij dit jaar weer door het Groene Hart toeren. Het wordt een gezellige, verrassende en sportieve dag, waarbij u samen met uw teamgenoten de competitie aangaat met andere teams. Uw rijvaardigheid, topografische kennis, reactievermogen, kaartlees kwaliteiten en teamwork worden op de proef gesteld.

Hard rijden levert geen punten op!

Wij ontvangen u ’s-ochtends met koffie en een lekkernij. Na de rally-instructies ontvangt u een „goodiebag” voor onderweg en start 1 voor 1.

De eerste etappe eindigt op een mooie lokatie waar we gezamenlijk lunchen. Na de finish van de tweede etappe bieden wij u een gezellige borrel aan. We sluiten af met een diner en de prijsuitreiking.

AUTO

Deelname met alle soorten auto’s is mogelijk. Cabrio’s, oldtimers, classic cars, (plug-in) hybride- en elektrische auto’s, sportwagens, SUV’, maar ook met een gewone personenauto!

Ontvangst 9.00 uur

Start om 10.00 uur

Lunch ca. 13.00 uur

Finish ca. 17.00 uur

Borrel, diner en prijsuitreiking v.a. 17.00 uur

Afsluiting ca. 21.00 uur

C02-NEUTRAAL

De C02 uitstoot tijdens deze rit wordt volledig gecompenseerd door de aanplant van bomen

i.s.m. het Zuid Hollands Landschap.

LOCATIE

Start/finish: Golfclub IJsselweide te Gouda