Autorally "Rode Kruis Tour tocht"

Projectgegevens

Plaats en land begunstiging
Wassenaar in NETHERLANDS

Waar gaat het om?

Zoals jullie weten zijn we druk bezig met de organisatie van de "Rode Kruis Tourtocht". Deze autotocht zal plaatsvinden op zondag 24 april. Houd deze datum in ieder geval nu alvast vrij en zegt het voort!

Eind januari zal de eerste uitnodiging naar onze leden, leden van andere Rotary clubs en personen uit het Volvo adressenbestand in Wassenaar worden verzonden (via internet gekoppeld aan de website van Volvo/NIHAM voor opgave). Vanaf dan kan de aanmelding plaatsvinden.

Jullie worden op de hoogte gehouden en ontvangen natuurlijk ook de uitnodiging.

Oproep

Kernvraag  nu is de volgende: WE HEBBEN JULLIE HULP EN INPUT NODIG! en wel voor de veiling en overige sponsoring activiteiten.

voor het genereren van extra inkomsten zal er een VEILING worden georganiseerd met medewerking van onze eigen onvolprezen veilingmeester: Wim Duiveman! Graag vragen we jullie hulp bij de inbreng van producten en diensten die ter veiling kunnen worden aangeboden. We rekenen op jullie eigen creativiteit! We denken bijvoorbeeld aan:

--> diensten die direct te maken hebben met jullie beroep, bijvoorbeeld: "een gratis uurtje belastingadvies", "een uurtje notariele  hulp", "een gratis inboedeltaxatie door het veilinghuis", enzovoort

--> maar ook: "een gratis vaartochtje met schipper op de Kaag"

--> producten, maar niet zomaar oude huisraad, bijvoorbeeld: kunstobjecten

--> een weekend of week gratis gebruik van een vakantiehuis in binnen- of buitenland (evt. kosten zoals voor schoonmaken e.d.  kunnen worden verdisconteerd)

ook zoeken we SPONSORING in natura (bijvoorbeeld eetbare producten voor de goodiebag om mee te geven), advertentieverkoop voor plaatsing in het Tourtocht boekje (75,- voor een halve pagina en 130,- voor een hele pagina)

Kijk heel graag wat je zelf of via anderen zou kunnen inbrengen!

Graag reacties naar ondergetekende, persoonlijk of via mail.

Vraag zonodig toelichting tijdens de komende clubbijeenkomsten.

Mede namens het Tourtocht-team,

met vr. gr.