Dagje uit met de senioren van Zorgcentrum Ravenstein

Geldermalsen in NETHERLANDS
Website doel:
www.rotary.nl/geldermalsen

Op zaterdag 7 juni zijn de bewoners van Zorgcentrum Ravenstein te Geldermalsen een dagje uit geweest dankzij de inzet van Rotary club Geldermalsen.

Zo'n 50 bewoners waren uitgenodigd in de achtertuin van de familie Van Gellicum in Deil. Onder een paar 120 jaar oude bomen zaten de senioren heerlijk beschermt tegen de zon en bleef de temperatuur aangenaam. De lunch werd gesponsord door Restaurant Het Heerenlogement, Bakkerij van Keulen en Slagerij Hol. Voor de lunch verzorgde het vrouwenkoor Other Wise uit Culemborg een live optreden en na de lunch traden ze nog een keer op. Daarna werd iedereen weer huiswaarts gebracht en kon iedereen terugkijken op een zeer geslaagde dag.

Rotary club Geldermalsen zet zich als serviceclub jaarlijks in voor de samenleving. Niet alleen door middel van fundraising voor lokale of internationale doelen, maar ook door zelf de handen uit de mouwen te steken. Elk jaar wordt daarom de bewoners van een verzorgingstehuis uit de directe omgeving meegenomen om een fijn dagje uit te gaan.